överasknig!

"jo jag tänkte ta 2 extra skift ihelgen. kommer ändå inte göra något"
"eee... vi ska snart sätta oss i bilen och överaska er"


en liten del ifrån mitt och mias telefonsamtal igår natt. den här gången blev jonatan och saila överaskade - inte jag:) rätt harmlöst men det blev en överaskning och det var poängen.
hade inte tangentbordet varit nästan helt sönderslaget hade jag säkert berättat hur allt gick till.

annars har jag gjort klart min sista nattvecka på SSAB. sista natten nu var åt helvete, iallafall den senare halvan. men jag slapp cykla hem! annakarin gav mig lift hem, tack gode gud. jag har svurit och hotat den där traversen utan dess like, ojoj. medans jag varit fly förbannad ett gäng meter upp i luften har resten av gänget supit skallen av sig. jag vet inte om jag inbillar mig men det luktar sprit. ren sprit!!

på lördag är det vikariefest igen. malmudden igen. big plans. grill 17.00. bastu 19.00. jag vill åka föbi en sväng med mia. nu  ska jag sätta punkt här. tangentbordet är INTE kul att skriva på.
kom ihåg att det var här ni hörde det först!


respect MIIIIIIAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback