she hate me

vikariefest i onsdags, kitkiöjoki från torsdag till söndag.
det är väl det som är det som har hänt. jag känner fortfarande inte för att skriva något, mest för att jag inte vill försäga mig. men i allt det trista, mörka så finns det ett litet ljus! ett litet ljus i form av en hammock som pappa levererar åt mig. deras gamla fick vi ta över och jag är rätt nöjd. visseligen gnislar den rätt fint, men det är charmigt.

första dagen på sista förmiddagsveckan är avklarad. strängarna tog båda en paus i ca 2h och dagen kunde inte blivit bättre. malin pepprade med sms om att det var en skön dag och jag spelade mitt mobilspel.
hade lite ångest över att pinna tillbaka till jobbet efter ledigheten och sånt, men det gick bättre än väntat.
8h gick otroligt snabbt faktiskt. jag tror nog det kommer bli tomt när det är över, även om jag verkligen har nedräkning och vill inte tillbaka. svårt.

jag sitter och väntar på linnea just nu. jonatan petar sig i näsan på toaletten eller något. vi ska in till stan och äta och sen busa på marknaden med hundarna. sen kanske det blir en liten överaskning. törs inte skriva så det förstör för mipis. fast mipis ligger väl i ide i typ.. nån plätt i söder och ler över hennes två veckors sommarlov. äckel!

nu ska jag ta på mig något annat än en mythic tröja och hälsa linna välkommen.
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback