some pics

...jag tänkte cykla,men högerögat inte riktigt verkar vakna skiter jag i  det.
istället passar  jag på att lägga in lite bilder.

det är lite blandade bilder :

hos linnea på burstömska

jag hos linnea innan vi skulle pinna iväg ut  för ett tag sen.

jonatan tvättar bil

jonatan tvättar bilen i stugan. han har fått något ryck och gör det typ varje gång vi är där!

stuga

två galningar!

badtunna i stugan

badtunnan i stugan


skoj på en kvällspromenad/cykeltur


hahaha. jag Vägrar säga "iittala", så när jag såg vad de hade skivit på högen var
jag bara tvungen att fota. haha

mamma och min bii

mamma har köpt en ny bil. gissa vilken?:)


fritidsbyn i brändön


nellie


sådär ja. lite bilder som jag utlovat. nu ska jag åka och jobba! ska pinna iväg nu så jag avlöser i tid!
kom ihåg att det var här ni såg det först

respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback