upcoming: skit vecka nr1

sista lediga helgen på två vecko är över. idag åkte mia hem i en röd liten skrutt.
vi var ut en sväng på BBB i fredags och efterfesten hjälpte inte min redan vrickate dygnsrythm. men det var kul ändå. lördagen var väldigt bakis och idag var den också bakis, även om jag aldrig åkte på vikariefesten. mia pös till flakasand och drack öl där. själv höll jag mig inom kommungränsen och svansade lite i stugan.

hundarna fick följa med linnea på en simtur så de har iallafall fått röra sig. själv känns det som att jag inte lämnat lägeheten alls idag. inga bilder ännu, för det är så jävla varmt här inne så jag vet INTE vart jag ska ta vägen.
jag ska försöka lägga mig och sova för att kunna stiga upp någolunda tidigt imorgon. jag har tänkt ta en tur till stan och köpa ny stav till min punkterade tunga.jonatan ska visst till klubben och bada.
så, kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback