tekniknörd nr1?

igår var det första dagen på min vecka. lika vass som alltid kom jag i tid till avlösningen, NOT.. kvart i två var jag utanför fikarummet och aarne fick avlösa. malin var också långt borta.
aja, fick ta smällen. senare under dagen kring 19.00 fick jag reda på att jag skulle jobba natten också. med andra ord 14-06. riktigt spännande och grymm framförhållning! det var först efter 13h jag började bli riktigt, riktigt less. men trots det var det inte jobbigt att jobba 16h. jag sa till 57-malin att det nästan var jobbigare i dag än vad det var igår?! haha.
idag var OK. fick ett besked innan jag ens satte foten i fikarummet att det var kalabalik. men... stabil  och bäst som jag nu råkar vara - styrde jag upp placet hur fint som hellst. från panik utan plats, till tömda huvar och riktigt fint med plats.
jag kanske borde ge lite cred till malin som gjorde typ mer än mig ibland också:) hon är duktig hon.

lönespecen dimpade in från ingenstanns(?) i mitt knä tidigare ikväll, lön är aldrig fel. speciellt inte när jag busat lite. fråga mig inte hur, men jag sitter på nålar och väntar på en ny mobiltelefon. (se bild nedan)


mitt blivande ex som inte har en aning om att den ska bli utbytt är:


jag har en tid varit små sugen på en ny, men pga av as som stressas så nja.
men nu blev det så att jag väntar på den :) ryktet säger att placet den ska komma ifrån är ostabila och jag vill ha min nya mobiltelefon redan innan helgen.
sen känns det bra att det fick bli en samsung, jag gilla inte SE och sånt. (sony ericsson= SE) men visst är mitt ex snygg? iallafall söt. men den klarar inte allt jag vill. så.. gone baby gone. jag gillar att byta ut saker

utöver saker som händer/hänt kommer att  hända på jobbet så kan jag berätta att jag... inte har något annat att prata om just nu:) jag har knappt träffat någon levande människa idag utom järnets änglar och jonatan.

om ni undrar om ni törs åka till pdol ihelgen utan att stöta på en aspackad mig - SÅ ÅK!!
nej jag ska undersöka hur vida en laptop fungerar (har ett gäng trasiga)
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect  my new love samsung SGH-u900

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback