dagen efter

det blev bara jag johan och jonatan som söp igår. johan kom med den otroligt smarta och ekonomiska idén att vi skulle gå till BBB (blev inget onsdagsröj) jag valde kvällen till ära ett par vita pumps som jag gick med hela vägen till färjan. när jag träffade lite arbetskamrater och satte mig ner så var mina vita skor blodiga. lite blodstänk på tån men väldigt blodiga inuti. såhär dagen efter är mina fötter läskigt bakis och läker en vidrig vätska. jag har tusen blåsor På fötterna och mina småtår är uppsvällda! det är riktigt synd om mig idag. därför var jag värd ett par keds skor med kilklack! HA!

har även besökt djurmagazinet för inhandling av djurmat till Båda hundarna och ett koppel/halsband till skoj. det är något ihopsittande påhitt. påminner om ett lasso!

nu vet alla vad jag ger mina hundar för mat :)
jag har lite mer bilder jag vill dela med mig utav:
skoj o nellie i bilen
idag utanför djurmagzinet

det ser lite trångt ut :) men det är inte så farligt. tror någon ville följa med in?

i gammelstad på ängen ovanför mina föräldrar

hhahaahhhaha jag dog när jag såg den här bilden på nellie!!

i övigt ska jag knalla till ormberget och kasta boll med två galningar. jag tänkte trötta ut de rejält så jag ostört får se på min satans serie. one tree hill säsong 5! jag är stolt och ska imorgon återlämna säsong 1-4 till malin! jag är nöjd över att jag har sett den, men jag gillade O.C bättre om man ska välja något. moralkakeserier med kloka eftertänkta svar och massa shit, nej tacka vet OZ.

nu rycker vi upp oss!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect OTH(???)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback