Hello Stockholm! and hello MIA!

jag har klarat av en dag på jobbet och svettats som en gris. över 40grader varmt i traverserna och att avsluta skiftet nere vid huv1 var ingen höjdare. men jag hade gjort det igen.
dagen gick snabbt trots allt. kom hem, duschade, placerade röven framför datorn och försökte stressa igenom seriehelvetet. jag tycker fortfarande inte att det är så bra, oc var bättre :)

har desperat försökt få tag i någon slags skjuts till kallax, men när klockan tickade över 19 så blev jag nervös och ringde efter en taxi! beställde den en timme i före planet lyfter, är det bra?

sjuk huvudvärk som jag Verkligen hoppas släpper efter Nu!!!
har trots det släpat in cyklarna i lägenheten och pysslat en dutt.
ska se så långt jag hinner innan jag åker till mia en snabbis.

SEE YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback