In lust we trust

jag har blivit sämre på att uppdatera och jag har ingen lust att bättra mig på den fronten.

tjejfest med "järnets änglar" (ssab tjejerna) i fredags utan utgång men med cranium lir och så. jag och lillmalin vann :P viktig detalj det där, haha.
hel bra kväll!

lördag = bakis dag. pinnade ändå till färjan och sökte reda på sistaan annabena & lotta. eftersom min ursprungliga plan var att cykla in till stan punkterades var jag illa tvungen att Gå. tydligen så har jag alltid tagit en rätt stor omväg till stan. men den är mysigare, kanalar, ankdammar och sånt före asfaltsvägar med massa avgaser.
kvällen på färjan blev kort. mötte jonatan och kön var tillslut sinnessjuk lång och jag var hungrig.

hann även till stugan en stund igår, åt euroshoppers nudlar och försökte att inte vara bakis.

jag ser fortfarande på skit-serien och jag har tagit mig till säsong 3 avsnitt 3 just nu. fortfarande segt.
tänkte pallra mig till hängan för att se på får med två hundar men den planen gick också i stöpet när bilen är på klintbacken och killen förmodligen jobbar. jag sitter i soffan med mitt täcke och smink runt hela ansiktet.
sommartider, hej hej sommartider!

såja, en liten update från mitt håll.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback