inget förbannat slott

idag lyssnade jag klart på ljudboken!!!! jag tog mig igenom hela boken! jag är grymt stolt över mig själv och kan inte komma ihåg när jag Läste en hel bok senast! :)
idag innan jag åkte iväg till jobbet slängde jag in de andra två böckerna i samma serie(om det kallas serie) av stieg-killen. jag började till och med att lyssna på nästa bok som hette flickan som lekte med elden, om jag inte minns helt fel.
sen boken som jag lyssnade klart idag hette ingenting med något jäkla luftslott, den hette ju män som hatar kvinnor!
snacka om att vara uppe i det blå!

dessutom har jag gjort några knop för lagnågotannatän 2s, räkning.gissar på 3. säkert var det 4 bara därför ;)
killen skulle promt se när sverige åkte ut ur EM och jag fick mig två timmar övertid! perfekt.
ledig dag imorgon för att sen stiga upp före fan själv på fredag, lördag och Söndag som ändå ska vara en vilodag?! näe.

MEN.. efter helvetesveckan jobbar jag ju bara 3dagar under två veckor så jag får försöka se frammåt, se sommaren, se att jag ska åka till pajala marknad :) haha. suuuckers! halva veckan är ju som klar.. eller? iallafall i antal dagar, men inte i timmar.. 32h kvar i travershelvetet. det är fan inge kul att vara nya aarne, massa skit att hålla reda på. jag chillade med ljudboken och vill Inte veta hur det slutade. jag vet iallafall att jag har förstört huv4s insida rätt rejält eftersom ingen säger STOPP när jag lastade in igår :)

och huuuur många läste igenom allt det där? va va va? typ 0? typ rätt.
typ nattinatti
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect 1068

Kommentarer
Postat av: Anna

Du läste ju inte ut boken, du LYSSNADE ju pucko :P

2008-06-19 @ 19:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback