one more

hur nöjd som hellst svansade jag ner från min travers mot fikarumet, jag skulle bara köra avlösningen sen. anledningen tiill mitt breda fin och "iih"-ande berodde på att jag kommer vara långledig - exakt en vecka!
jag gjorde klart för samtliga personer som befann sig i fikarummet att jag Inte kommer på torsdag och att jag ska ha det så förbannat skönt! däremot var det lite små surt när anna-karin berättade att hon skulle göra smörgåstårta på torsdag och bjuda på. men.. jag är ändå ledig.

jag tycker att min insats ihelgen har slagit alla rekord. jag har tappat ett ämne på norra bädden, ett framför norra bädden och tagit sönder en huv. jag trodde faktiskt att det var två huvar, men jag klarade den ena. huv3 är just nu lite speciell men fungerar att lasta i. malin ropade till sträng 5 och sa att de märkte ämnen som 3-åringar, det var verkligen helgens grej. det var länge sen jagg skrattade så mycket i 68an!

det går snack om en vikariefest på onsdag för alla vikarier som jobbar på strängen och adjustaget på malmudden. jag vet inte om jag ska pallra mig ditåt. jag kan nästan slå vad om att jag kommer att ändra mig och åka iväg ändå. vi skulle tydligen avsluta kalaset på BBB.

hundarna mår fint och nellie är en tjuv! jag har inte ens vetat om att vi äger en frolic-påse, trots det hittade jag en tom påse i hennes bädd. dessutom hade hon tjuvat en påse med naturgodis! jag fick information om att det fanns starka wasabinötter i den påsen! hunden är helt vriden i huvudet!

mycket stycken. nå mia, det är bara för din skull jag skriver nu. håller dig uppdaterad :)
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback