SV: oh camera where are thou?

aa.. ett svar på mitt eget inlägg.
jag har hittat kameran som Inte var i något dike, i väskan eller ens inomhus! kära vänner kameran blev återfunnen på exakt samma ställe jag sist lagt den : cykelkorgen.

om den överlevt regnskuren är ännu oklart, men
bilderna blev räddade och finns att beskåda på min pixbox.  (öppnas i nytt fönster) jag har inte ett bra internet och det tar hur länge som hellst att ladda upp en bild, så jag valde att lägga alla på en gång istället för att sitta och dumvänta en hel dag. "en bild klar, nästa.." nej tack.
så, därför Njut.


Kommentarer
Postat av: Marie

Hehe. Jag var faktiskt sugen på ett flasklamm eftersom jag ska vara hemma hela sommaren. Men då sa John att han skulle vara tvugen att slakta det i höst och vad jag har hört kan flasklamm bli som efterhängsna hundar och en sån vill man ju inte slakta. Så det blir nog inget med det :)



Men på hägnan brukar det väl finnas får? Eller där i närheten, vid vägen till rutvik. Fa dit och testa! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback