too small

jag har precis satt mig i soffan efter ett relativt chill 8hs skift med endast en 40min rast. jo jag är rätt nöjd.
jag har hunnit göra en del idag känns det som. jag har besökt ett place som sålde billiga blommor med mamma, även varit till gammelstad. jag hade ingen avlösning men checkade trots det in på området 17.15! jag är fan bäst!

i övrigt gick det fint.
men det har hänt massa skumma grejer. skumma killar som besöker Mina föräldrar (samma kille som fick en öl över sig på pdol när han försökte vrida huvudet på mig, några år sen) riktigt härligt att se att folk är kry i huvudet. det fick mig absolut inte att fundera över att köpa en tårgaspatron, överfallsalarm samt installera något riktigt flaschigt hemlarn. vi har ett larm bara så folk Vet. men ett häftigt som lyser upp hela altanen om man går där :) haha. da vinci skulle vända sig i graven.

jag vet inte om jag törs gå ut med hundarna själva om han ligger och lurar i en buske. jag skulle inte bli förvånad! svarta läskiga ögon som när som hellst kan smälla av, nej tack jag vill vara utan.

jag ska försöka se min serie Igen. jag pallade inte ljudboken inatt ens. 30spår, normalt typ 100! bajs.
one tree hill kan gå och dööööööö. säsong 5 avsnitt 11 skjut mig i skaaallen!!!!!!!!!
och jag funderar seriöst på att lägga ner den här bloggen! liksom 4st läsare med miig själv inräknat och jag har ändå inget vettigt att skriva. orkar inte skriva av mig längre till mig själv.
kom ihåg att det var här ni hörde det för kanske sista gången.


respect metal

Kommentarer
Postat av: Mia

inte sluta skriva ditt as! :p

gissa vem som är back in the game med internet igen!

2008-06-29 @ 11:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback