Utkast: endast en ...

skrev igår men kommer idag:




endast en dag kvar tills vi blir långlediga! för att vara ett 12timmars skift så kändes det som att det var en 8a! även fast det var proppfullt i min och malins hall så gick det rätt bra. hade fått klagomål också, fan vad risig jag är. hur i helvete kan man glömma något så viktigt som att tömna en huv? jag menar, hur mycket har jag att hålla reda på egentligen?! hade god lust att köra ner i ett dike med bilen. grejen var att det Kom ut järnbitar som skulle in i huven Som jag Inte tömt - BRAAA!
jag satt hela tiden och kollade på bilden i datan som visade hur många timmar kvar jag hade tills den skulle tömmas nästa gång och jag tror inte jag behövde, hoppas då fan det. annars går jag och skjuter mig själv i närmaste boda.

nog med skit snack om myself. vi fick midsommar mat idag av ssab :) gott gott. åt inte så fruktansvärt mycket ändå. men det blir käk imorgon också. inte bara för att vi hade rester utan för att vi lagt ihop en summa själva och köpt mat!

sen har jag spanat in ett hus, japp ett hus. men grejen är att det är på Hertsön :( dock just i början, just just i hörnet i början mot stan. "jag bor på hertsön", det låter inte så häftigt. hertsön är ett ställe man placerar sig på i ren panik eller för att man har värdelös kötid på lulebo o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback