oh camera where are thou?

igår firade vi anna i sinksundet. jag fotade stora delar av tillställningen som bjöd på mycket överaskningr! dessvärre verkar jag ha förlagt kameran totalt. den var i väskan när jag och jonatan cyklade hem, men inte när vi kom hem. kanske var det vurpan efter vägen som är svaret?
annars var det en mycket bra kväll. när alla anlänt så delades vi in i 4st olika lag genom fiskdamm. istället för en tablettask och en klubba fick vi en namnlapp och någon form av pryl. det avgjorde vilket lag man hamnade i. jag var cliff och fick sporrar i mitt paket! jonatan var barbossa och fick en röd sjal, kikare och en liten pistol. jag blev cowboy och jonatan pirat. det fanns även indianer och.. djungeldjur? tarzan och jane fanns iallafall :)

"vi ska cykla till sinken och sen cykla till stan" annas ord. det var endast jag och jonatan som cyklade! men men.. :)
vi kom oss iallafall hem och därifrån skjuts av linnea till stan. vi är typ skyldiga linnea tusen tjänster! hon kör oss och tar hand om våra hundar. i stan, vi var typ först på plats, av de som varit hos anna. absolut inte först i stan för kön in var.  sinnessjuk. tacka gudarna för att max och anna kom sen så man iallafall slapp den!

bakfyllan är väl rätt lindrig idag. även om det blev en två-dagars är jag rätt kry. jag har druckit upp all chokladmjölk och vanlig mjölk. jag har tagit en powernap i duschen, i sängen, i soffan. men jag törs inte sova bort allt för jag ska jobba tidigt imorgon bitti. 06-14 må-tors ser min vecka ut! men det är kanske bra att jag jobbar ändå, annars hade jag nog inte kunnat shoppa som jag gjorde igår.
ögonskugga i silver från make up store samt pensel, mascara, fransböjare, parfym, dyr blomma till anna, klänning, "badräkt"(body), leggings, örhängen, halsband.. säkert mer.
jag funderar på att tröst shoppa ett par skor, jag vill ha det. nya skor vem blir inte lite lyckligare av det??

jag ska ge ett träd backe-serien en chans. malin från traversen har varit bra och lånat mig lite avsnitt. (ett träd backe ska läsas på engelska för er som inte orkar eller kan tänka, och om ni inte kan engelska SYND)
jag gillade att vara arg där. jag vill bråka med någon som jag inte tycker,  gärna mer än verbalt och som man gjorde i 2an. kan ingen som ligger på listan bara knacka på?? typ korkade idioter som gnäller eller något.
nej OTH tajm. kom ihåg att det var här ni hörd det först


respect


Kommentarer
Postat av: Marie

En bit utanför persön :) Är du suegn på lite får? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback