vad gör jag här?

slutade klockan 14 som vanligt denna vecka och är nyss hemkommen. jag är väl medveten om hur vädret är och jag Ska ut! jag ska mest troligt besöka min lilla fläck som jag upptäckte här om dagen! den där jag berättade om tidigare ni vet.

jobbet. kul start. kommer till jobbet "hej vi kommer bara ha en travers i varje hall hela dagen". Mhm. deet är likamed stress när man sitter där uppe och tristess när man inte sitter där. två timmar fick vi iallafall ha två traverser i svalen, tur det!! 5an stängde ihop kring halv elva och Precis när 99an (som alltid kommer sist när man stänger) smög ut så upptäckte mekarna/elare/whatever att växellådan i 56an var lös och panikstoppde oss. Happ.. "hej sträng 4, kan ni ta och dra igen, vi har ingenting att köra med" mhm.
långlunch iallafall. en sväng förbi casen/strängen där pappa jobbar och inspekterade hans traverskörning med radio. radio betyder att man har en låda på magen, inte sitter i en liten busskur.lite kul var det iallafall. fick se lite roligt och allting var sjukt högt. helt ok.
avlösningsperioden (12-14) var grymt värdelös. en rullbana att plocka ifrån och jag har lite dåligt samvete för att jag tog mig tid att knalla och söka läsk. men men. jag ska ge en schysst första avslösning imorgon! aarne är på vift som betyder att det bara kommer vara häftiga tjejer i alla traverser i svalen och adjustaget ;)

nåja, jag fick ur mig det där iallafall. känns som jag glömt något...
idag åker jonatan till stockholm utan mig :( 21.00 åker han iväg till bromma/sundbyberg eller något sånt. exakt 24h efteråt kommer jag efter! iih. jag har redan packat en väska :) klänningar och sånt. misstänker att jag inte platsar i förra sommarens blåsor, men.. jag törs inte kolla nu.
endast 3par skor fick följa med :) givetvis var ett par knallröda :P

nu ska jag ta på mig en lila klänning som jag tycker att jag ser gravid ut i (JAG ÄR FAN INTE GRAVID!)
och smyga neråt. jag känner mig ensam just nu och uppmuntrar allt sällskap!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback