worktalk!

två dagar av sex avklarade.
dag ett var chill.
men idag var det inget kul. kl.12 hade vi nån kursaktig sak på brandstationen, sen tog jag avlösningen kl.13.30.
hungrig som en tok så blev det grymt tidigt lunch för mig, redan kring 15-tiden gick jag ner och åt palt. oanandes om att jag först skulle få gå ner och hem kl.21.30 pinnade jag mätt och glatt upp till min travers (som förövrigt är jävligt off från nya fikarummet) ojoj. tur att sträng5 stod stilla en stund, annars hade det Inte slutat bra. glömde säga att jag och malin fick avlösning samtidigt i svalen också.
de var helt galna, de synade och synade. vagnar skulle göras klara! tror vi gjorde kring 22 vagnar? adjustaget är ett svart hål dit jag slänger in ämnen som jag inte vill ha i min hall, Punkt. ingen aning om eller ens hur de försvinner :)

jag var grymt less på allt som hade med riiiix fffääääm att göra (och alla andra vegankanaler också) så jag tog min lilla nya kompis (ipod nano) och lyssnade på min ljudbok. jag har fortfarande inte tagit mig igenom den där ljudboken jag snackat om en stund nu - stieg larssons luftslott eller något sånt. men när de började nystas upp, allt kom fram.. DÅ dog batteriet som redan när jag startade var skit dåligt.
ska krypa ner i sängen och försöka lyssna lite. kul med laddare va?

jag ville bara skriva om mitt jobb nu, allt annat kan lika gärna vara.
kom ihåg att det var här ni hörde det först.

respect

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, risken finns ju att de tröttnar rätt fort. Tack och lov ;)

Postat av: Mini-you

Inte visst jag att du kunde hebreiska!

2008-06-20 @ 02:27:12
URL: http://nolida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback