dagen efter...

igår var vi på förfest inne i stan hos en som jonatan känner. såg melodifestivalen och jag blev riktgt nöjd när carola fick dra!!! tycker synd om andreas dock. en hel del öl senare (aldrig mer blanda) så knallade jag och jonatan till magma och resterande gick till kafelino.
ingen kö in och jag var nöjd. hittade anna där inne som hade varit världens gulligaste och tagit med cigg till oss. glömde tillägga att när vi beställt varsin öl och skule sätta oss kommer det, rakt mot oss, en riktigt packad kille som rammade hela bordet och välte omkull allt. sprang och nöp tag i en vakt och vi fick två nya öl av killen.

jag hade riktigt kul igår faktiskt. första svängen på deluxe/magma också. jag dansade ju till och med. taxi hem sen och jag har svaga minnen om att jag var arg för att jag hade hicka och för att folk bara går in till oss, de tror att de är nån trappuppgång och sen var jag arg över att folk tror att de kan vaccinera sina djur här.
när jag skulle hoppa ur taxin sa chaffören något i stil med "haha gå in och vaccinera dina hundar nu" FYNDIGT!

ska ringa upp anna snart, pallade inte att snacka när jag låg och dog inne på toaletten. jag har sovit i duschen också. medvetet. ropade in jonatan som fick stänga av duschen och slänga en handduk på mig. jag har inte mått bra för fem öre. jag har stått ute på bron och druckit vatten, jag gillar när det är kallt. så jag stod där och tyckte synd om mig själv.


jonatan slutade kl.13 och Gick hem från jobbet. jag ville inte vara själv, det var så jobbigt.
har sovit till kl.18 sen också. jag måste ut med hundarna för jonatan verkar ha bäddat ner sig i soffan rätt bra. BTW jag började bädda i soffan igår? why? bara gud vet.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect magma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback