God morgon!!!

jag är faktiskt vaken, och har varit det en stund nu! hundarna har fått springa av sig på framsidan betydligt tidigare än normalt! körde jonatan till jobbet och sen var det avsprigningsdags! borde nog börja göra mackor och varm choklad, men jag ska kontrollera så det inte bara är jag som är vaken först :) hittade lite roliga bilder på kameran som jag tänkte dela med mig utav! måste säga att en bild är gammal resten är dagsfärska! (den när de ligger på varandra är 1vecka gammal)


78049-56
jag tycker de är svin söta när de ligger och myser sådär :)

78049-57
haha, de ligger som små tända ljus i bädden (med en avskalad boll i mitten)

78049-58
jag var tvungen att lägga upp den senaste bilden som fanns i kameran :)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback