hemma igen

Lite mer om stockholms utflykten. i lördags var mia och daniel och åt middag med hennes pappa på hotellet han och natti bodde på. under tiden så tänkte jag och jonatan hitta något fint ställe att äta på. slutade med att vi tog tbanan till gamla stan och åt på ett ställe som imponerade på jonatan rejält. åt pasta, drack lite bailys o sånt :) mysigt ställe som jag inte har namnet på just nu. romana något.

efter det åkte vi till tcentralen (jag hade strumpbyxor) och knallade till hotellet där mia och daniel drack öl. sergel plaza tror jag de satt på. drack två öl där och gick vidare efter mycket om och men till white room igen. men vi gick inte in. daniel visade vägen till stureplan så vi gick in på spy bar. kändes som ett Måste att kunna säga "där har jag varit". och kösystemet!! man stog som bara runt ingången och en kille i rysk pälsmössa stod inannför och valde ut de han tyckte skulle få komma in. INGET KÖSYSTEM! (kan ju vara lite nöjd över att jag kom in..eller?) men när vi kom in ville jag inget annat än åka hem. jag hade så jävla ont i kroppen. ryggen, magen.. fuck min kropp! jag har sagt till jonatan att vi måste köpa träningskort. för jag orkar inte ha ont i ryggen. (jag behöver får gnälla)

efter spybar såg jag min första kändis under tiden som vi väntade på mia och daniel. Pontus gårdinger. vi tog en taxi hem, en som mia så duktigt fick tag i.
dagen efter (söndag) åkte vi till kurvan och köpte mat. var in på kvantum och kollade där en snabbis också :)

planet gick hem i normal tid. 5-10min försening räknar jag inte på.
när vi lämnade av johan bland all snö så sa jag till jonatan att det känns som ett minne från 1 månad tillbaka, att vi var och överaskade mia. det känns så overkligt. där knallade man omkring i strumpbyxor och tygskor och här?! på med gortex pjuxen för fan!!!

men tillbaka måste vi. nu ska jag plocka ihop lite sopor som nellie har dragit fram åt mig. torka lite kiss som jag såg att mini-me har glömt. sen städa upp resten efter mini-me. apunge.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect stockholm


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, hänger dom på Spybar? jag dör.

2008-03-04 @ 15:30:54
Postat av: Malin

jag lämnade likadant som ni lämnade. ursäkta att diskmaskinen inte var urplockad, sen var de lika stökit som ni hade de innan. jag ids inte städa åt dig. var nöjd att jag tog hand om din hund!

2008-03-04 @ 19:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback