Inget internet :/

imorse kom gunnar kl.09.00 och berättade att vi inte har internet. internet ingår ju i hyran så, de är bara att vänta. tur i oturen så hade jag redan fixat text till saw IV som vi såg idag. usch, jag vill inte se den igen.

igår var vi på hundhuset och det var ett fiasko. i halvtid så gick vi ut med skoj och bestämde oss för att nu jävlar åker vi hem och äter. jag var väldigt hungrig och att sitta där och lyssna på tanten som hade samma tonläge och använde ibland konstiga ord, gjorde inte saken bättre. måste nästan åka dit när det är igen, utan tant. och då får nellie följa med :) hon var på ormberget med jonatans kompis johan och grillade.

i övrigt så fyller min mamma år, för hennes egen skull skriver jag ingen ålder :) grattis mamma!
vi har ätit en god tårta som jag inte ens tänker försöka stava namnet på! ska ut med en hund och ta en nypa frisk luft. kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect jonatan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback