..jag måste bara få säga något

just nu, exakt Nu sitter Jag på en barstol, hemma, med datorn rakt framför mig. det har varit en tid sedan vi satt här, jag och min dator.
det mobilabredbandet är installerat av - moi!

jag har också varit på kvantum och införskaffat mackor pålägg och mjölk! samt hyrt den där filmen som de gör reklam för - FLOOD. jag hoppas verkigen att det är en sån där panikfilm som jag får drömmar om senare.
jag älskar mina nya drömmar! i vissa är det vampyrer som jagar mig, i en annan är det krig. det låter som mardrömmar, men det är sviin härliga. jag styr mina drömmar så perfekt så det inte är sant. jag vet inte att jag drömmer, tror jag, men jag styr som att jag visste. fan vad kul det var förra natten!! :)
nu ska jag återgå.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my new friend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback