lördag

ska bli intressant att se vad dena dag har att erbjuda mig.
vaknade lurvigt flera gånger och om jag inte minns fel en gång tiill "ska du inte stiga upp". jag är Ingen morgonmänniska. hundarna är väl medvetna, de är lugna tills jag har vaknat till liv och de vet att även om de bara bli utsläppta på morgnen så blir det bättre efter frukosten.
katten verkar inte ha fattat ett skit. de serveras alltid frukost till alla djur samtidigt, varför tror han då att det hjälper att mjaua? hundarna är btw ute med jonatan (som köper ciggaretter) men jag tyckter det har tagit allderens för länge.

har ännu ett svagt minne av att det har varit snack om att traska på en is? kan det stämma?
jag ska mysa igång det där albumet jag har pratat om förr.
sen är jag nyfiken på en sak -är det bara jag som nästan alltid minns vad jag drömt om?
jag kan fortfarande säga vad min dröm handlade om. jonatan kommer bara ihåg att han har sovit!
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect my dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback