Lugn helg

som sagt, inget internet. men jag har listat ut vad det beror på. tror det blir att skaffa eget internet och inte köra via vår hyresvärd, ettersom att vi delar på samma lina. inte speciellt rolig då jag ska se senaste kyle, lost eller löörd för honom.
i fredags blev det film (irene huss) och poppisar. igår åkte vi till stugan för att äta, men när även jag beslutade mig för ett glas vitt så blev vi där över natten. nellie hade nog inget emot det! skoj var i helgen i piteå tilllsammans med frills föräldrar. idag när skoj fick komma hem så var hon mer glad över att få återförenas med nellie än med mig och jonatan! det känndes ju.. kul.

just nu är det iallafall kyle som gäller. jonatan är sjuk =/
jag har hittat en ny "grej", jag får vissa ryck och lyssnar/dricker/äter det tills det tar total stopp. just nu är det varma koppen. jag har testat ett gäng smaker och jag är just nu mitt emellan ost/broccoli och lax/spenat. kycklingen var också helt ok. men jag tror nästan att det lutar mot laxen.
så köp ett 3pack för 9.90 på kvatum och testkör laxen!

ska släppa ut hundarna som ligger och väntar vid ytterdörren.
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback