Påsk o grejer

jag har återigen tagit mig ut till gammelstad och lagt beslag på deras laptop. tankar ludde full som en gris och är lite smått irriterad. jag har kollat på mobilt bredband på tele2, telia, telenor, 3 osv. på alla utom telenor så är det samma pris och samma grej. "tankar ni ner mer än 5GB i månaden så stryper vi er hastighet från 7,2 till 0,384" duktigt. jävla apor.

sistaah och annabena hade något förslag, jag har mailat de där lirarna och inväntar ett svar från dom.

annars kan jag berätta att under de dagar jag varit utan internet och inte kunnat uppdatera dagligen om mina fantastiska dagar, så har jag:
knallat med annis till björsbyn, varit i stugan, varit en sväng på stan, varit hemma, varit på cleo, varit på "olle" (olearys), ätit nassegoreng.. och massa mer. men jag är som nöjd. bastat på dundervägen har också blivit av.

snack går om att åka till kitköijoki (stavningen är nog inte den bästa) och hänga där från torsdag till söndag. för er om inte har en pling om vad det där svår stavade stället är. kan jag berätta att det är jonatans familjs stuga och just nu är hans föräldrar där och grillar korv.

det borde finnas massa mer att skriva, men nu kom jonatan hit. ska gå och ge han en kram.
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback