promenix

efter min impulsiva promenad med anna så känner jag mig minst 5kg lättare. dessutom tror jag att jag har fått anna och max sugna på att skaffa sig en egen fyrbent kompis.
blev lite små hungrig såhär in på kvällstimmarna, men det är väl kring den här tiden man blir riktigt fet om man äter. kanske känner mig yttligare 5kg lättare om jag hoppar över den där ravioliburken som står och väntar på mig?

jag längtar tills imorgon då jonatan Ska installera vårat tv-rum så jag kan lägga mig i den nya soffan och mysa :) den var riktigt bra. just nu ligger det någon lång grej över hela soffan :( såndär.. projektorskärm? den kan ligga och njuta där inatt, för sen ska den Upp!! i can´t wait! jag har hört rykten om att på lördag ska vi se sista chansen i melodigrejen. hade varit hur häftigt som hellst att inviga rummet då. ska stressa på jonatan.
men nu ska jag ta fram kartongen med alla dvd-filmer och skriva ner de på datorn - någon som vill köpa? :)
nu kom min gubbe hem
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback