segt

jag undrar om jonatan kommer hem på sin lunch. jag undrar också vad jag ska äta.
jag har varit och skottat på Vägen här utanför, pga av en liten valp som gjorde en liten konst mitt på vägen. nellie gjorde det lite snyggare iallafall. de fick ligga kvar.
skoj och jissa bråkar om vem som ska få stå överst på en röd resväska ser det ut som.

jag har "laddat ner" ett album. jag hittade det när jag sökte efter en gammal gammal låt med brandy. jag gillar den än så länge, men den är väl säkert hur gammal som hellst. jag har blivit värdelös på musik :( R&B Love Collection 2007. det var väl iallafall i fjol. btw, jag har ruskigt dålig koll på dagarna. jag hade satt 10kr på att det var tisdag idag. men jonatan sa igår något om torsdag så det bör vara fredag nu. men jag är osäker. lördag är iallafall melodigrejen som inte ska vara här utan i stan hos en kvantum-person.

Brandy - Have you ever
det var låten jag sökte.
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: Marie

Brandy - Have you ever
den låten är hur fin som helst även om den är gammal :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback