sepe spelare

igår var jag sur på windows media player och vlc för de vägrade spela upp hela avsnitt av mina serier. precis likadant gjorde datorn mot mig när anna och jag skulle se harry potter filmerna för nån vecka sen. jag fick nog och laddade ner ett gäng codecs till wmp. har inte orkat testa det ännu. jag var så nyfiken över lööörd.

anna tog en prommis från salongen igår och hade med sig en film hit. jag och jonatan hade tack och lov hunnit städa en hel del innan. nu när flyttkartongerna börjar ge med sig (som jag egentligen bara har glömt i sovrummet på hög) så känns det som ett riktigt hem.

sen måste jag lära mig att Inte lämna hundarnas koppel i bagaget på bilen som just nu är på kvantum. nellies koppel gör det samma, men skoj! hon vet ju knappt vad hon heter. yrvalp.
nee. jag ska duscha och sånt nu.
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback