seriefinal

jag älskar att jag kommer ihåg vad jag har drömt och att jag kan fortsätta min dröm efter en uppstigning, te.x efter ett besök på toaletten eller släppa ut hundarna på framsidan några stackars få minuter. det har idag resulterat i att jag haft en sjukt lång dröm. mia var involverad :) (och idag har vi gjort en brasa för första gången sen vi kom hem från stockholm, skönt att få det gjort utan bekymmer) ville bara få det sagt.

sen känns den här dagen lång. jag har gjort mycket känns det som. jonatan kom hem på lunchen och gav mig en bil. jag hann duscha och göra ett tappert försök till att borsta ut håret som jag inte rört sen i fredags. fortfarande tovigt, men det är en dag imorgon också. var en sväng till gammelstad och åt smörgårtårta och pratade. vill inte gå in något närmare på den vistelsen, det får vara osagt.
kl.18 slutade jonatan och då var det dags för mig och hundarna att åka mot stan, men där blev vi inte långvariga. zillas sista hockeymatch för säsongen började 17.50 i sunderbyns ishall. missade första periodens första 18minuter :/ och därav zillas assist. luleå hockeys damer spelade sin sista match mot sunderbyn (nähä?) och det var zillas minsta lillebror de mötte. annabena berättade att zilla hade fått mycket tryck efter sig och åkt på en tackling både här och där. haha stackars zilla.

jag misstänker att jag är en olycksfågel för när vi kom stod det 2-2 som sagt och när slut signalen dånade så hade dom förlorat med 6-2. taskigt eftersom jag alltid tycker de vinner med typ 22-0 mot de flesta lagen de mött. inte speciellt rolig avslutning på säsongen :/ men nu får dom springa några extra varv och träna extra hårt så det blir frelles tur att smaka is!! :)

åkte tillbaka till gammelstad och åt ut resten av smörgårstårtan, åkte hit vid 20.00 och dammsög hela skiten, åkte på kvantum och tillslut finalen - såg film. jag ville se mr and mrs smith. har iofs sett den och den var väl hyffsad. nu ligger jonatan och snarkar på friskt här bakom ryggen på mig.
ska väl ge upp det här och förflytt mig mot sängen. (jag glömde tillägga att jag tvättar!!) fan vad jag känner mig hemmafruig. men det är väl så det ska vara, man tvättar ibland :)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect luleå hockeys damlag!!

Kommentarer
Postat av: emelie

kommer du till hundhuset ikväll? kl 18:30 tror jag det är.. vi ska dit en hel drös :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback