still no connection

Jaha.. internet vill inte alls vara med i matchen. våran hyresvärd har pluggat in diverse sladdar och joxat på. men fortfarande helt dött. saken blir inte bättre av att han med fru har åkt iväg till gränsen över påsk.
men en bra grej med det är att vi är "ensamma hemma". till och med de andra grannarna har åkt iväg över påsk! riktigt skönt, nu slipper jag (även om det inte hörs) leva fan i lägenheten. skruvade upp nicola killen och lagade mat i köket :)

igår (trots att jonatan var sjuk och satt i bilen mest) åkte vi till stugan hämtade ved, städade hela fucking lägenheten samt städade den gamla. en glad nyhet till är att den 25e ska den gamla på lävägen vara tömd för killen ska ta lägenheten!!! gud så skönt. då slipper vi betala 3 månadshyror där, det blev bara 2st istället.
johan kom förbi och lånade nellie på en lång promenad igår också. sen skulle vi se film och som vanligt var det en av världens sämsta filmer "michael clayton" tror jag den hette, en annan jag vill varna för är "things we lost in the fire" och "no country for old men" men en som ska höjas till skyarna är we own the night.

sitter i gammelstad nu och.. snackar med sistaah en dutt. hon är också i gammelstad.

jag funderade tidigare på att gå in till stan med Båda hundarna och gå på marknaden. men jag vettefan.. Båda. iofs är ju nellie duktig som satan. gick lös och fot hela vägen från lulsundet till kvantum. hade inte ens med ett koppel. skoj fick också gå lös.. stundtals. jag fårse. det blir nog imorgon isåfall.

nee.. ska ta ett glas mjölk och skölja ner min laxmacka från konditoriet här i gstaa(mp)
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback