vinden vänder

internetnöt som jag är.. idag var vi till phonehouse och skaffade mobiltbredband. tankar man mer än 5GB/mån så stryps den redan låga hastigheten 7.2 till 0,384! alltså kommer ingen undan, jag och ludwig (extren hårddisk) kommer att göra hembesök! men jag tar mig iallafall in på min bank.

sen har jag något riktigt, riktigt bra att berätta! idag låg jag och drog mig jätte länge i sängen. mest för att jag var arg över att min väska (där jag hade ludde, mobil osv) var i bilen som jonatan hade med på jobbet. han kom hem, jag tog över bilen och brasade ut till gammelstad.
ringde ida, och vi spände på längdskidorna! ut på isen till stora tomholmen med varsin jycke! nellie hade dragselen och var nöjd :) väl ute på isen så låg hundarna brevid varandra och då började tävlingen! akela saknade dragsele så de blev inga stora tävlingar. men imorgon smäller det! jag och ida var nämligen förbi djurmagazinet och införskaffade akela en riktig dragsele!
imorgon ska vi ut på isen igen! "picknick" :) fan va kul!!!
då ska minsann kameran med!!!!

ska sluta yra och försöka övertala pappa att köpa hundmat till nellie. min pappa har ingen aning om hur mycket mat hunden ska ha, så hon får typ den mat hon ska ha på 4 dagar på 1½dag. nja jag vet inte exakt, men faaan :) haha. nå det blir säkert bra tillslut.
såå.. det var allt från mig idag.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: mini-you

köp smal mat till pappa så jämnar de ut sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback