and a big hand for..

som ni kanske uppmärksammade så Lyckades Jag få in en youtube-grej och är alltstå exakt lika töntig som alla andra.

sista eftermiddagen den här veckan och den kunde ha varit lite bättre. först när man kommer är det stopp och då menar jag stopp. tydligen var strömlinjen bruten i båda hallarna men kring halv fyra kunde vi börja igen. varför jag ens inbillade mig att det skulle vara liiite bra med plats vet jag inte, för så fel har jag då aldrig haft.
det fick bara plats två högar brevid varandra MAX på både 4an och 5ans sida, grattis sara.
dagen blev inte ljusare för att min travers började rusa neråt och mekare fick komma och hjälpa mig. nej de skulle byta någon del som skulle ta en stund, taaack. nåja, 45mins lunch och sen till 68an medans aarne och våran nya gule kamrat gick ner.
just precis då aarne kom tillbaka så hade jag lyckats på ett magiskt sätt ta sönder vridningen på 68an. vad är det med mig som gör att förbannat alla traverser går sönder??? aja, fick iallafall lift till 56an där jag satt till avlösningen.
kul dag när man normalt ska vara ledig imorgon och Nej, så är jag inte det!
kursgrej imorgon mellan 8-12. 4h borde väl gå ann, men jag vill soooova!!!

nää jag är tro det eller ej, inte alls så less och arg som jag verkar. jag har bara en massa bubblande i mig och har inte haft någon alls att prata med om det. eftersom jag inte vet någon som skulle fatta ett skit av vad jag snackar om. därför tar jag ut det över stackars bloggsnokande/läsare som verkar ta tagit sig igenom det här. usch, nu låter jag verkligen som en arg liten person.
dags att krypa ner under täcker och ännu en gång försöka ge ljudboken en chans. än så länge så har jag inte ens slagit på den igen. jag skyller denna gång på att mina hörlurar är lite trasiga.. bara lite alltså.
hoppas att ni har haft det lite roligare än vad jag haft det.


filmtips :
under ytan
med johanna sällström och micke persbrant. knarkrulle typ, bra enligt mig.
Leo av den där jalla jalla killen

nu är det natten och kom ihåg att det var här ni hörde det först.


respect

Kommentarer
Postat av: 7.2

Vafan Sara haha nu känner vi lugnet i svalhallen, det är ju alltid sådär :) Vi tar oss en kopp saft och känner haaaarmoniiiin ;)

2008-05-18 @ 00:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback