det här har jag gjort idag

idag försökte jag luska fram vart min lönespecifikation tagit vägen. jag provade ringa växeln och ta mig fram den vägen, synd att det var lunchtid då. aja, upp på cykeln och iväg till huvudkontoret i svartöstaden. jonatan och vovvarna följde snällt med. när jag äntligen fick pappret i handen och adressändringen var gjord cyklade vi in till stan. planen var att åka förbi annas salong och säga HEJ. anna var ledig och befann sig i haparanda enligt frida.

när vi ändå tagit oss in till stan tänkte vi miljöträna stackarna som sprungit hela vägen. jag är nöjd.
sen när vi kom hem hivade vi in alla högar som jag siltit ihop på gräsmattan och körde iväg mot kronan. på kronan brann det! men vi fick ändå slänga våra säckar, det brann i ett stort rött hus precis brevid återvinningsdelen. S.. något hette byggnaden.

kollade flygbiljetterna Igen. fan vad dyrt det är att flyga, iallafall för folk över 25år. att alla bra tider är försvunna nu gör Inte saken bättre. jag börjar fundera på om det går att ta sig till mia utan att bli ruinerad? jag vill hälsa på henne, daniel, se nya lägenheten, sola och träffa hennes nya komis som ännu är namnlös, men jag kallar henne för gabby tills vidare :) leguan ödlan gabby :)

seeen.. (jo tack jag har hunnit med en del) har vi åt till gammelstad för att pappa skulle gjuta igen ett hål i vardagsrummet. jag har bara gjort någon sås-grej till kasslern. jag har iiingen aning om hur man gör det där längre. nåja. det smakade rätt okej ändå.

det är väl min dag,
imorgon kl.22 rycker jag ut igen för att jobba natthelgen. 3 dagars jobb på en vecka kan jag faktiskt tåla! hoppas att det blir riktigt dåligt väder ;) mohaha.
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback