en liten sväng

raderade det tidigaree inlägget eftersom jag hade tänkt att skriva mer nu.
för er som inte ens vet om det tidigare inlägget tar jag allt från ruta ett.
jonatan jobbade kväll igår och jag tyckte synd om mig själv i vanlig ordning. helt själv satt jag som en annan alkoholist och drack öl och försökte desperat få någon att prata med. efter att ha terroriserat större delen av min telefonbok kom frull hit. han var minst lika glad att se mig som jag var över att se honom igen!
en liten stund senare kom daniel med två kompisar och efter 15min till kanske, så kom jonatan hem från jobbet. jag skulle promt till magma/delUXE, sagt och gjort.
försökte få tag på anna eller max så jag iallafall skulle slippa stå i kön som aldrig ville ta slut, men var dömt att misslyckas. vakterna var inte heller så spännande eller hjälpsamma. "max säger du, men det har du vid shopping" daaaahhhh.. så lågt.
efter att jag tagit mig in genom kön började sökandet. anna skulle hittas!
hittade sanna som det tog evigheter för mig att fatta vem det var! :) annabenas kompis sanna var det by the way!
men anna hittades, även frida och hennes kompis sanna. jag var som nöjd. försökte ta några steg på dansgolvet men jag försvann iväg i natten. min mobil var helt död och jonatan kom på sekunden när jag gick ut till våran mötesplats. han var gullig nog att hämta mig mitt i natten.

att jag sen mår som jag gör dagen efter får jag väl leva med. kommer dröja ett bra tag innan jag svansar ut igen. mest pga jobb. hojaa =/ hundveckan börjar imorgon =/ jag orkar inteeeeeee.
varmt och jävligt. usch. ska se någon film daniel har tipsat mig om och hinka cola!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback