finally!

sista natten är äntligen klar och utsövd! dessutom var det en nästan problemfri natt, bara aarnes travers (68) som stod pakerad halva skiftet. orsaken kunde inte ens mekana berätta för mig. men i övigt inga dundertabbar :) puh!
lite segt att sitta avslösninge hela tiden, men de blir nog bra tillslut. lite segare när avlösningen kom 10 i, är ju van att inte ens se avlösningen :när den kommer :P

nyduschad och fit for fight om 30min ska jag pinna in mot stan i en av mina nya inköp! jag tycker att jag är värd någon form av mat på stan, min favvomacka på mat&prat hade inte suttit helt fel nu :)
nu är det dags för piff. kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: Stefan

Fan vad du verkar få sen avlösning hela tiden, vilket lag är det som löser av er mest?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback