gratulationer och utemöbler

jag har fortfarande ingen större lust till att skriva något, har som inte hänt så mycket.
det står väldigt stilla.
jobb igår mellan 14-22 som gick rätt bra trots alla pytte misstag som är lätt hänt.
idag blir det sista dagen denna vecka som har med arbete att göra, blir jobb samma tider idag, 14-22.

jonatan har bilen så jag måste göra mitt val - cykel eller vespan? det är ju så fint väder och jag börjar bli rätt less på att vobbla fram. hundarna om ni undrar, lever.

katten smet ut.
jag kollar fortfarande på hus och har kommit fram till att jag vill bo nära stan, men ändå i fristående villa. det är dyrt! hittade ett fint hus i björsbyn! inte så super nära stan, men ändå. anna har ju bott där och verkar må bra utav det? btw GRATTIS ANNA! hon fyller år idag.men jag får se hur jag gör med hus-grejen.
ett på lulsundet hade varit det bästa som kunde hända! (viss ju ett parhus 50m bort)

imorgon är det partyparty med tipsrundor och alkohol. hoppas anna får tur med vädret. utomhus fest i sinksundet i annas mammas stuga för att sen cykla in till stan och svänga omkring. blir perfääääkt (MNK)

kom på mer saker här, kanske inte var så mycket till torka bara man kommer igång?
utemöbler!
jag vill och kräver en hammock! men jag verkar få vänta med den tills det är REA alt. hittar ett kap.
men det blir i varjefall ett stort parasoll som står rätt roligt :) själva pinnen går inte genom bordet utan går som långt på sidan. det ser ut som att paraflaxen hänger i "taket" :)
solstolar eller baden baden? jag kräver något att sova i! kanske får nöja mig med såna stolar istället för hammocken :/
jag älskar att sova ute. speciellt när man hävt några kalla dagen innan. det finns inget bättre.

nu ska jag och mina röda byxor fundera på matsituationen och se vad vi kan hitta på!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback