hundveckaaa

kan man nog påstå på alla sätt som finns just nu! dag 1 av 7 möjliga är avklarad. dessutom har jag direkt efter jobbet (och en härligt tidig avlösning 25 över) åkt till kvantum för att införskaffa juice. nej jag stack inte från jobbet bara för att avlösningen var härligt tidigt.
efter min shoppingtur på kvantum tog jagg bilen hem och försökte lugna ner två exalterade hundar, vilket skämt. tog en promenad till kvantum eftersom jonatan slutade jobbet strax baki 23. skoj i koppel vid min sida och nellie lös. hade båda hundarna fot mest hela vägen. jag belönade vovvarna just efter lulsundskanalen med att de fick springa lös hur de ville, och jäävlar vad de sprang :)
trodde aldrig jag skulle få de lugna efter dett där, men skam den som ger sig!!! lika fint resten av vägen! stolt som en tupp var jag :)

just det, anledningen till att sitter här med tangentbordet i knät beror på att jag känner mig skrytsam. jag har nämligen lärt skoj Skall. det tog kanske.. 1-2minuter. nellie ska aldrig få veta vad det ordet betyder! jag testade även att låta skoj lägga sig ner och få belöning, sen sitta, sen skall och så vidare. hundfan kopplar!! sen om hon förstår imorgon vad jag vill återstår att se. men hundfan fattar!!!!! (hon är ingen fan egentligen, jag är så uppe i varv nu:P)
njepp, nu blir det sängen och kanske en ljudbok. måste någongång ta mig igenom stieg larssons första bok i den där serien. jag lägger all skuld på uppläsaren som låter så förbannat tråkig!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect magdalena graaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback