i väntans stund

jag försökte sova så länge jag bara kunde imorse, men det blev inte så farligt länge.
när jag gick ut genom dörren nyvaken och iförd klänning var det varmt! jag bestämde mig för shorts, om man nu kan kalla det för shorts. kapri-grejs? äh släpper det där.

jag fick tag i B och johannes som skulle till stan och herja lite. jag bestämde mig för att följa med, trots att jag inte får besöka mina butiker utan bara sportiga ställen. men om jag känner mig själv rätt så tror jag att jag kan hitta något även där. jag har blivit förälskad sen långtid tillbaka i sweats och jag förtjänar ett par "shortsiga" sånna. samt en adidas :) ja gott folk jag har fått LÖN! :)

flygbiljetterna till stockholm är fortfarande dyra i mina ögon, nästan 3200kr för oss båda ner till fjollis. men man får ha i baktankte att min kärlek är 26år och räknas som vuxen ;) jag är fortfarande unge och flyger lika billigt som jag gjorde när jag fick mens första gången! hahaha. humoren är låg!

jag har bestämt mig för 1000e gången att jag ska bli smal och snygg och därför ska jag cykla till stan, inte ta bilen eller vespan. 10min till stan, hur ska jag orka?! ha. får lite dåligt samvete för vovvar som får stanna inne bara =/ men kl.16 slutar jonatan och då tycker jag att vi ska cykla runt sjön, den vanliga vägen!
nej.. nu måste jag börja fundera på refrängen. kanske ska smyga in till stan lite tidigare och gå på lindex ;)
kom ihåg att det var här ni hörde det först.

respect me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback