inte igen..

förkyldningen sitter i. det var verkligen tur att jag var ledig idag, det hade inte varit värt pengarna att sitta där och må såhär. igår efter jobbet gick jag och tog en power nap på en timme kanske, vaknade utav att jag hade riktigt, riktigt ont i magen. "uppe" på magen, typ vart magen börjar (jag hoppas att någon kan ge en förklaring) som ett bälte i magen som gjorde ont. pillade i mig ipren och hostmedicin på piller och väntade.

ringde mamma och berättade hur jag mådde, om de senare kom hit för att se om jag levde eller för att låna duschen är ingenting jag ligger sömnlös över. de tog med sig jissa och nellie tillbaka till stugan,så just nu är det bara jag och skoj som ligger i soffan.

för att fortsätta gnällandet (jag är inne i ett flow) så börjar jag bli riktigt less över hur min kropp är på morgonen. okej att jag knappt tar mig ur sängen pga ryggen, men när benen börjar domna bort så man får "cykla" för att de ska gå att stå på.. det känns lite jobbigt. (cykla = trampa i luften)
jag hade en liten idé på att cykla på riktigt en sväng med skoj så hon får röra sig lite, kanske en kortis runt lulsundet bara.. men jag fårse. om det inte skulle hända så lägger jag all skuld på min hälsa och min hals!!!

sen är det planerat att skoja till det lite på lördag. vilka vi blir och vart är inte bestämt riktigt ännu. men om jag ska gissa så tror jag att det blir här! hoppas det blir fint väder och att jag blir frisk så ska jag fan i mig cykla in till stan sen :) haha fast då blir jag väl säkert sjuk igen :)

jag tänkte lägga in lite bilder, men kameran verkar vara i bilen. bilen är med jonatan.
kom ihåg att det var här ni hörde det först.



respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback