jag är värd det här

jag har precis varit på konsum och hämtat ut mina små fynd.
jag är lite små nöjd :)
78049-79

silvrig sak som jag tycker hade passat bra på fest.
är lite orolig över att jag ser fetare ut än vanligt i den.. men det återstår att se!

78049-78
gillade den där direkt, känns bra :)
78049-77
jag beställde bara kjolen. tror den behöver fållas upp en bra bit.
jag är ju inte den långbenta tjejen i gänget om man säger så :)



sen måste jag ju skriva ett stort grattis till Daniel som idag tog sitt körkort utan att uppkörningspersonen hade något att klaga över  :) jag är stolt över att kunna säga att jag känner honom! tror dessutom mia svävar på moln just nu :)
näpp jag ska lägga mig och ta en powernap så jag orkar med vad nu den här natten kan komma med!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback