jag vill bara skryta lite




nellie och skoj går fot brevid jonatan efter kårvägen, lulsundet, påväg hemåt.
sådär.
färdig skrytet! :)


annars har jag klarat av min 61hs arbetsvecka rätt bra. övningskört lite och inte gjort några större tabbar på jobbet. känns härligt. okej, lite till måste jag kanske skryta om. en K2a sa att aarne hade berömt mig :) och att jag skulle ta åt mig eftersom det inte är ofta han säger positiva saker om andra människor.
jag känner mig ändå rätt säker när jag kör nu. förr tänkte jag så himla mycket, var nervös, funderade ut vad jag skulle säga Exakt innan jag ropade något i radion. nu sitter jag och stammar och kallar huv1 för huv2 osv :)

långledighetens första dag verkade bli en regnig dag.
nellie fick sovmorgon, skoj också förståss. men skoj ligger i buren, så nellie fick ligga och dra sig med mig i sängen :) tyckte att hon var värd något när hon skulle få vänta lite på att få gå ut. gullig som jag ääär.

sen har jag fått fnatt på hus. jag kommer säkert inte få flytta in i mitt senaste "ska-ha"-projekt som är en villa på lulsundet för 2,7 miljoner. som hittat? visning på torsdag tror jag. det är föresten huset precis brevid vetrinären, just innan om man kommer från shell. 3 våningar kan man säga, källaren var typ till för att hyra ut eller om man hade tonåringar i huset. kan jag inte bara få huset? snälla, någon ge mig 2,7! tack :)

jag ska mata och kanske matas med lite tur.
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha va lustigt! :) Ibland måste man ju få skryta lite hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback