Kisse knäpp

långledigheten som kommer efter att man fullgjort en förmiddagsvecka är enorm. från torsdag kl.14 till måndag kl.22 är en lång tid. jag våndas över att åka tillbaka och försöka jobba 4 nätter!
det jobbigaste med nattveckan är att man vet att hundveckan väntar en precis bakom hörnet - jag hatar hundveckan. mest för att det är en förmiddagshelg som de grand final.

i lördags blev det förfest här som planerat. kl.14 började jag mitt marathon samtal med mia som avslutades efter två öl kring 18tiden om inte senare. iallafall:
björn avstod från de alkoholhaltiga dryckerna och fick vara chafför kvällen till ära. jag har ingen pling på vart man tassar ut och följde därför med strömmen. strömmen ledde mig till olivers, men där kändes det inte bra. var nästan att man kunde kolla sig över axeln och träffa mamma och pappa där? eller iallafall någon i samma ålder. njä, en snabb öl där inne och ut.
vidare in på cleo, cleo är ju alltid samma. jag gillar inte riktigt cleo, men jag hade kul ändå. det var lite folk eftersom kön till magma var oändlig. det måste verkligen gå bra för max nu :)
träffade lite bekanta ansikten och försökte få till stegen på dansgolvet. jag gillar inte det där med att dansa. jag har inte riktitg förstått grejen? stå och trampa på ungefär samma ställe i flera timmar? smaken är som baken.

min baksmälledag var väl hyffsad. bland de bättre dagar jag haft törs jag påstå. men ändå bakis.
vi åkte en sväng på storheden med nellie i bagaget! åkte förbi ö&b och biltema för att införskaffa tennisbollar. efter att ha sett rent hus på tv3 så ville vi tvätta :)
utanför biltema kom skoj! frills föräldrar lånade skoj från i lördags till söndag. så under lördagskvällen (eg. fr. kl.15) var det helt djurfritt i lägenheten. bara jag som var hemma :/ fy satan så segt.

men nu när alla är hemma igen känns det som vanligt. grejen är bara att nellie har blivit fet! hon är tjock!!! jag vet inte vem (piiik) som kan vara ansvarig! men nu blir det diet och springa brevid cykeln ett tag för den här madammen! hon är så trött, hon bara ligger ner inte alls nyfiken längre. bajshund.
skoj har fått lite kött på benen och har bara två lägen - av och På. galna hund!

sen tror jag att det är något fel på kisse the cat. jag borstade honom härom veckan.. och nu i dagarna märkte jag att det är något fel på hans päls. typ mellan nacken och ryggen på katten. det mjällar som satan och han tappar hår? det första jag tänkte på var Skabb. jag var och pillade och huden har som flagnat och på huden sitter pälsen och huden var lös.. så jag testade dra lite :( han fick inte ont! men fyfan .. det ilar i kroppen när jag skriver om dett nu. jag ska försöka hitta ett koppel och borsta honom igen och se.

kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect my cat

Kommentarer
Postat av: mini-you

skyll dig själv om du ger pappa ett foder som ska ges EN gång om dagen! synd om nellie.. tänk om du fick mat en gång om dagen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback