men kuuul

andra natten avklarad - two more to go!

(varning för jobbsnack)
eftersom 56an stod pga vajerbyte så hade vi bara en travers under hela natten. vajerbytet berodde på att någon hade lyft åt helvete för tungt. iallafall, en travers. visst det går väl undan, men segt. köra en timme - sitta två. nja jag törs inte uttala mig för mycket om just det, men det kändes så.
grejen jag vill komma till:
68an är inte så kul ibland, ingen broms på trallåket och lyftet kan gå och hänga sig. sjääälvklart så började det leva sitt eget liv när jag satt.. satt gjorde jag, fast ovanför 4ans rullbana! där jag även tappaade ett ämne!!!! men jag tog mig lös. jag körde iväg ihopp om att jag lyfte nog högt. jag tog mig sen över de allra högsta högarna och närmare mig huven (japp det var huvjärn). tror du inte kranfan tappade greppet om ämnet och BANG ner PÅ en huv??? men goddag yxskaft.

jag ville bara berätta det för er.
nellie och skoj är föresten och terroriserar daniel som försöker sova innan han ska försöka göra något viktigt här i livet! mer om det blir det kanske efter min skönhetssömn.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

Postat av: Stefan

Haha svalhallen är fan rolig. Därifrån har man ju många fina minnen. Efter ett tag blir man så härdad av allt att alla "problem" inte känns som några problem, att de hör till vardagen liksom :) Kämpa på

2008-05-09 @ 00:15:21
URL: http://stefanlindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback