nostalgifärd

vilken dag. jag som trodde att jag skulle vara strandsatt hemma fick en vändning när pappa kom förbi. min mobil har varit utan batteri och jag har inte riktigt lagt ner så mycket energi på att ladda den. hoppades mest på att någon skulle göra det åt mig?!
jag har fått tusen saker gjorda - iallafall känns det som så. jag har Äntligen lämnat in min deklaration som jag hållit med pga konstiga saker som ska skrivas med hjälp av ännu konstigare papper! jag kan inte förklara djupare för jag vet inte ens själv vad det är jag har gjort! :)
varit en sväng på båt-säljar-place, ätit och slutligen hamnat i gammelstad. jag fick ta hem vespan!
jag har även fått min cykel pumpad nu! vespan, jag körde personligen hit den och känner mig som nöjd. planen är att ta den när jag inte cyklar och ska försöka att inte ta bilen så ofta.

men när jag skulle köra hem vespan så körde jag genom gammelstad, notviken, mjölkudden, över banken och sen hemåt. när jag körde i gammelstad var det som jag blev 15år (eller hur gammal jag nu var)! det var läskigt. alla guppen, alla svängar kändes.. konstigt. det var som förr, exakt som förr. kruvan vid öhemsskolan där jag tror lotta eller zilla körde rakt fram och stannade på någons gräsmatta :) det var kul :) hahaha.
köra igenom ektjärn och vid karin larssons fd.hus vid kullen.. usch.

njä. slut svamlat. läskigt som fan iallafall.
ska cykla med hundarna och försöka få de heeelt slut, vilket aldrig lyckas.
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja visst är hon söt :) Efterrätten var en "energibomb" som hon kallar det. Blåbär, hallon, banan, kiwi och apelsin som hon kört i en mixer. Jättegott! :D

Postat av: Victoria

Jag hade nog också känt igen varje gupp. Fan vad sjukt...

2008-05-22 @ 02:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback