rubriker är för töntar

jag har sovit lääänge idag. somnade kring halv två och vaknade för 10min sen. har bara släppt ut vilddjuren för att få göra lite behov. matdags och promenad senare, usch jag är trött.

sista eftermiddagen denna vecka. känns bra. jag tycker ändå att sättet jag jobbar på och hur rasterna är fördelade, gör att tiden går sjukt fort. en timme känns som 20minuter. men jag sitterr ju där från kvart över två till 17 snåret, går ner och äter en timme och för det mesta sitter jag till 22 sen. ibland händer det att jag knallar ner 10min och hämtar en väska :) jag har lärt mig att sitta där och uppskatta P3.

jag vill hissa och dissa som rix morgon zoo gör .
jag vill hissa sovmornar och sen vill jag dissa P3 för att de gör precis som rix och spelar samma låtar flera gånger. jag lyssnade på rix 1h igår innan avlösningen och då sa dom: "nyfräsh musik från riiiix fm: nu kommer ny fräsh musik från blue lagoon - break my stride" ........ jag blev mållös.
P3 kör ofta med Maia tjejen som har en cover av the arks vinnarlåt i melodifestivalen för ett år sen. självklart finns det fler låtar, men jag har ingen ork att börja skriva ner de just nu.

tycker att jag mest bara gnäller över saker när jag skriver nu. har jag verkligen ingenting positivt att berätta? jaa, vi ska till stockholm vecka 23 och hälsa på mia, vilket hon är fullt medveten om. inga biljetter bokade ännu så det är väl bara 80% säkert.

mitt läsarantal har stigit lite grann, mest vad det gäller hur många gånger ni klickat. igår hörde jag på radion att de skattemyndigheten, försäkringskassan och andra liknande saker läser folks bloggar. jag började direkt att fundera om mitt höjda "hur många gånger ni klickat"-antal berodde på något som något myndighet hittat i min blogg. men jag tycker väl inte att jag skrivit något helt åt helvete? eller..? jag satt faktiskt och funderade över att göra hela satans bloggen ska kräva ett lösenord för att få läsas. men jag fattar ingenting hur man ens gör det, jag vet ju för helvete knappt hur man får in en sån där youtube-video som 99% av alla puckon här har!!!!
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback