ta tre katter och köra

det blev korta shortsiga grejer :) det blev flygbiljetter till mia i stockholm :) det blev ett par super rosa skor :) det blev en del :)

ja, jag har hunnit på stan, vara i stugan, varaa hemma och jobba en hel natt. jag var rejält trött kring 2 snåret och tänkte hur i heeelvete ska jag palla 4h till!! nåja, sällskap där emot slutet satt helt perfekt. jag fick lite dåligt samvete för att stackars malin suttit i samma travers i ca 4 timmar :/
men imorgon blir det minsann andra bullar, det ska jag lova.

jissa gnäller som en... ja gnällspik. "mjao mjao" och riktigt gnälligt, inte vanligt utan GNÄLL! kattfan är inte värd mycket just nu. ni frågar vad hundarna gör? ja då ska jag besvara eran fråga.
hundarna är båda två i brändön/stugan med mina föräldrar samt prinsen.

just ja, jag får juuu inte glömma :) jag har vari duktig idag (idag fredag eftersom jag inte somnat ännu)
jag har gett tre feta rosor till jonatan samt hans favoritmacka som även är min:) och en tidigt morsdags present till mamma! fan vad snäll jag äär.

M jag är inte klar. jag ska berätta mer. massor här, är het nu, en het liten potatis.
körde vespa till ssab och självklart är de ju alltid något som inte ska stämma. luften i bakdäcket försvann rätt tidigt och jag hade inte tid att vända om. fick hjälp när jag kom fram till fikarummet av veijo som pumpade upp däcket och löste mysteriumet! de bytte en ventil åt mig och jag sa inte ens tack. inte ett ynka tack kunde jag klämma ur mig! imorgon vankas det fika!

mer info kommer nog. men jag ska gå i kojs och kasta in katten i väggen (skämt)
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback