uppehåll

jag har skippat att skriva något för att jag inte har en aning om vad jag skulle skrivit. inte för att jag har något speciellt att berätta nu heller. det trots att jag var på min första skiftlagsfest! vikariefest har jag besökt men aldrig hela skiftlaget. det var inte heller hela skiftlaget som entrade.. men iallafall några vithjälmar.

jag har varit fotograf/pappatatzi under hela tillställningen och har efter flera timmar lyckats lägga  upp 162st bilder från gårdagen på min pixbox. tror knappast någon orkar kolla på alla 162, men någon bild kanske är intressant. kanske någon ni känner igen?
check it out - öppnas i ett nytt fönster
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag kollade genom alla :) kände igen de flesta faktiskt! Kul med skiftlagsfest, det har jag aldrig varit på, inte ens vikariefest :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback