Utekväll

jag avslutade min arbetsvecka igår klockan 22. vespafärden hem var hemsk! jag överväger att antingen repa upp den jag har så mycket det bara går eller köpa en fabriksny.

jag känner inte för att skriva ner hela gårdagens bravader, men några kan jag bjuda på! :)
jag jonatan och johan drack här - jag drack ÖL! tack.
när taxin lämnade av oss på statoil på varvet knallade vi genom stadsparken och precis där parken börjar stod det två personer. en kille och en tjej, killen höll i ett löv och sa till oss "kan ni lista ut vad det här är för något??" då han ville få fram att det var något man kunde röka.
johan svarade snabbt: "jajjemän, jag är florist. det där är Populus tremula! det är ett asplöv! det går INTE att röka"
killen såg lite ledsen ut och vi vinglade vidare genom parken och skrattade nästan så vi kissade ner oss:)

nu ska vi (johan är på begravning) åka in till stan och panik köpa något jätte fint.
är det någon som har missat min nedräkning till att vi åker till stockholm?? mr gaaay sweden :)
jag har varit duktig på att iallafall påminna tjejerna på jobbet om att "jaa jag åker till stockhooolm". hahha.
njee jonatan verkar ha blivit något sånär människa så det är väl dags nu:) tror det blir jag bakom ratten.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback