valborg

ingen majbrasa för min del. jag har jobbat tills idag, inte sovit ut på 4 dagar.
även om jag inte fick se en majbrasa så blev det en vanlig brasa, på bälingeberget. Mm.. bälingeberget. johannes brighta idé som jag svor en dutt över på väg Upp till berget. Mm.. en bit att gå ja. Mm.. snö och kälen höll inte så bra på alla ställen nej. Mm.. en liten bäck av något slag, ja varför inte? Mm.. gissa vem som var genomblöt och idag sitter och hostar tills hon spyr? - Jaaag. det är otroligt synd om mig (visst är det kul att läsa om mitt gnäll va?)
två stycken om inte gnällde var nellie och skoj. hur kan man ha så mycket energi??
aja, ska sluta skriva så jag får sällskap.
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback