vi har varit busiga

jissa som ska hållas bakom låsta bommar fick följa med på en promenad med oss andra (nellie & skoj) en liten sväng. tog en omväg till ormberget för att slippa korsa en väg för kisses skull. tänkte att om han får följa med och gå så orkar han kanske inte göra dåliga saker när han är ute själv.
han fick inte stanna ute ensam utan blev upplockad direkt. sen placerade han sig vid dörren enligt bild nedan. bilden är typ fräsh och tagen tidigare idag.
78049-85

igår fick jag besök av mini-me som jag har tagit en bild på hon kommer säkert gnälla över den, men jag måste visa hur jäkla kort hon har klippt sig.
78049-86

med på bild även skoj i ett knä och nellie. bilden är tagen på min ny sopade altan. man kan se infarten också, även den nysopad. jag är nöjd. jag har också krattat plätten med gräs som går runt en bit.
78049-88

när jag pratade om altanen så måste jag väl visa. kanske inte så välpyntad, men jag tycker jag gjorde ett bra jobb. det är granar och träd överallt och det fäller på altanen. jag ska försöka ordna fram dynor, hamock och en grill. just nu ser det rätt tomt ut.
78049-87

nellie förtjänar en bild. jag har börjat fota igen! därför kommer det lite bilder, det behöver inte vara relaterat med texten. men jag tyckte hon var söt.
snart får jag mänsligt sällskap och kanske en bit mat.

jag har fått ett förslag angående kisses försök i holken där. jag undrar om bilden kan visa förslaget :
image92
HAHAHAHA jag har aldrig sett en så jävla knäpp bild. det ska med andra ord föreställa hönsnät runt trädet. resten säger väl sig själv! "LOL" HAHAAHAHAHAHA jag orkar fan inte kolla på bildfan mer! :P




om två timmar har jag bestämt mig för att nattas.
back to work
image91

favoritsysselsättningen va?

jag tänker inte ens förklara vad det där är eller vad jag har med den att göra. jag tar det någon gång när jag har lust. men nu tycker jag att jag har gjort et bra jobb :)
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback