3XS noooo

imorse blev jag väckt av kisse, det brukar vara nellie och/eller skoj som är först upp i sängen. men jag måste säga att jag vaknde "bättre" (kunde inte snooza) när kisse väckte mig. han är en sån kisse som "pratar", och han har en väldigt jobbigt stämma!!! jag steg upp, släppte ut den där fööör..tjusande katten och nu sitter jag här. okej, lite annat har också hänt.

igår var jag till saila och hämtade mias goose. jag inbillade mig faktiskt för ett ögonblick att den skulle sitta exakt likadant på mig som på henne (ett tält alltså) men icket. men jag har hittat en underbar röd goose på internet. jag VILL ha!! slippa bli kall hade varit hur bra som hellst. men nu ska jag istället för att drömma om jackor, drömma mig i lite kläder, kolla banken och gå ut med hundarna i en liten jacka.
kom ihåg att det var här ni hörde det först.

respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback